MISJA
System jakości, za który odpowiadają wszyscy pracownicy MEBATEX GROUP ma na celu;
zapewnienie zadowolenia klienta, pracownika i pracodawcy.
Celem spełnienia tego celu poniżej określono 10 podstawowych pojęć systemu jakości MEBATEX GROUP.
1. Zrozumienie zmieniających się oczekiwań klientów, zapewnienie spełnienia oczekiwań w najlepszy sposób, na jaki pozwalają nasze zasady oraz zapewnienie stałości zadowolenia klienta.
2. Ochrona i rozwój poziomu jakości świadczonych usług oraz wyrobów poprzez wykonywanie
* prawidłowych prac
* w prawidłowy sposób
* w prawidłowym czasie.
3. Praca zespołowa celem wykonania wszystkich procesów w najbardziej efektywny sposób.
4. Przyspieszenie przepływu pracy między działami i zbudowanie zadowolenia klienta.
5. Stałe wprowadzanie nowości, poprawa jakości wyrobów i świadczonych usług. Zaznajomienie wszystkich pracowników spółki z Polityką Jakości.
6. Docenianie wartości informacji oraz zapewnianie;
* ich wiarygodności
* udostępniania w łatwy i efektywny sposób w Spółce
*wiarygodności spółki na zewnątrz.
7. Stworzenie systemów umożliwiających rozwój osobisty pracowników i ich właściwą ocenę.
8. Rozwój współpracy z dostawcami celem zapewnienia wzrostu jakości wyrobów i usług.
9. Zapewnienie odpowiedniości Systemu Zarządzania Jakością w ramach polityki jakości oraz stała poprawa efektywności.